" A N E M Z A H A R "

Anem Zahar


Hai Welcome Here





  • Hover HERE




    Contact me HERE
    OR
    Wechat: @anemzahar
    OR
    Whatsapp: 0167274521





Wechat with me.


Kedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Malaysia Backlinks Free Automatic BacklinkMalaysia Free Backlink ServicesFree Promotion LinkFree Smart Automatic BacklinkMAJLIS LINK: Do Follow BacklinkLink Portal Teks TVAutoBacklinkGratisjapanese instant free backlink Free Plugboard Link Banner ButtonFree Automatic Backlink ServiceText Backlink Exchange






Cerita PANAS!
Jom Tonton Premier League Secara LIVE.

16 Mar 2012 | 21:31 | 0Comment

assalamualaikum.

Hye, apa khabar bloggers semua? Harapnya sihat laa yerr. Tapi saya je yang tak sihat sebab tak boleh tidur semalam. Kenapa? Sebab saya tengah frust giler tapan cipan. All because of him.


Saya tak tahu apa salah saya sampai dia nak tinggalkan saya. Saya tak tahu nak buad macam mana lagi dengan dia. Saya cume sayangkan dia seorang je. Dah nak dekat setahun couple tapi tiba-tiba dia ada yang lain. Kalau sebaya dengan dia takpe laa jugak. Ni 3 tahun tua daripada dia. Saya dah minta maaf dekat dia tapi............. .Susah betul nak cari lelaki yang faham kita. Susah betul nak cari lelaki yang setia. Semua susah!!!!


Perempuan tu pun satu, tak kan kau nak couple dengan budak 3 tahun muda daripada kau? Kau sekolah sampai Form 6 tapi otak kau sama taraf je dengan budah darjah 1. Tak kan kau tak boleh fikir secara logik? Kau ni memang !@#$%%^&*()  betul laaa!

Kenapa dalam dunia ni mesti ada pemusnah macam kau? Kenapa dalam dunia ni tak lelaki yang setia? Kenapa nasib aku selalu macam ni? Hidup kau tak tenang ke kalau tak kacau hubungan orang?

now I am