" A N E M Z A H A R "

Anem Zahar


Hai Welcome Here





  • Hover HERE




    Contact me HERE
    OR
    Wechat: @anemzahar
    OR
    Whatsapp: 0167274521





Wechat with me.


Kedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Malaysia Backlinks Free Automatic BacklinkMalaysia Free Backlink ServicesFree Promotion LinkFree Smart Automatic BacklinkMAJLIS LINK: Do Follow BacklinkLink Portal Teks TVAutoBacklinkGratisjapanese instant free backlink Free Plugboard Link Banner ButtonFree Automatic Backlink ServiceText Backlink Exchange






Cerita PANAS!
Jom Tonton Premier League Secara LIVE.

12 Dec 2013 | 19:55 | 0Comment

Adi Putra lega polis gugur kes skandal

Adi Putra ditemani isteri, Zuhaidah pada sidang media di PWTC, malam tadi. - Foto Halimaton Saadiah Sulaiman
Kuala Lumpur: Pelakon, Mohamed Hadi Putera Halim atau Adi Putra, 32, yang didakwa ada skandal dengan isteri orang, lega apabila dimaklumkan polis mengklasifikasikan siasatan kes itu sebagai tiada tindakan lanjut (NFA).

Keputusan itu dimaklumkan kepada peguam Adi pada 2 Disember lalu selepas siasatan dibuat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan. Ia berkaitan laporan polis yang dibuat suami wanita itu pada awal Ogos lalu. 
Tanpa mendedahkan sebab kesnya digugurkan, Adi berkata beliau lega dengan keputusan itu yang dianggap memihak kepadanya. Malah, Adi menolak dakwaan yang mengatakan kes digugurkan kerana elemen suka sama suka. 


Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan mahkamah jika pengadu atau mana-mana pihak lain cuba menjatuhkan maruah dan reputasi saya semata-mata untuk merosakkan kerjaya seni dan nama baik saya. 

Ketika siasatan dijalankan, saya memberikan kerjasama penuh kepada polis dan keputusan ini jelas bermaksud tiada apa-apa pertuduhan ke atas saya, katanya pada sidang media di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, malam tadi.

Sementara itu, isterinya, Zuhaidah Yusof, 38, juga bersyukur dengan perkembangan itu dan berharap tiada lagi tuduhan sedemikian terhadap suaminya. 

Saya rasa lega bila mendapati keputusan berpihak kepada kami. Sebagai isteri, saya kena menjaga aib suami dan tidak melatah dengan apa yang berlaku sebab saya kenal dia. 
Masa kes ini timbul, saya cakap pada dia, ini cuma gosip dan kena bersabar. Tenaga saya kuat dan tabah mengharungi dugaan ini. Saya tak rasa tertekan sebab saya tahu situasi yang sebenar, katanya. 

Turut hadir pada sidang media itu ialah peguamnya, Mohd Daud Ismail, Zambri Idrus dan Muhammad Abd Kadir.

Sumber: Berita Harian




Labels: ,